Strategija razvoja škole
Strategija razvoja naše škole uključuje definiranje vizije škole, misije škole, vrijednosti koje Škola promiče, načela rada, ciljeva kojima težimo, razvojnog plana škole te geslo kojim se vodimo. Viziju škole predstavljaju slika budućnosti koju nastojimo stvoriti i smjer u kojem želimo ići. Misiju škole predstavlja način na koji se planira ostvariti viziju, definiranje planiranih koraka za postizanje budućnosti koju nastojimo stvoriti. U ostvarivanju strategije provode se koraci u kojima se analizira postojeće stanje koje ukazuje na prepoznatljive vrijednosti koje naša škola promiče te načela kojima se vodimo u ostvarivanju tih vrijednosti. Analiza je ukazala i na to u kom smjeru se možemo i želimo razvijati. U tom smislu određeni su i ciljevi kojima težimo kao i moto kojim se vodimo na putu ostvarivanja ciljeva. Strategija razvoja škole uz navedene sastavnice podrazumijeva i razvojni plan škole za iduće četverogodišnje razdoblje. Misija, vizija i razvojni plan škole navedeni su, osim na ovoj stranici, i u školskom kurikulumu.
VIZIJA ŠKOLE
Vizija škole je učenik koji kroz odgoj i obrazovanje ostvaruje svoje potencijale, posjeduje vještine cjeloživotnog učenja, svjestan je da se uspjeh temelji i na pokušajima i pogreškama.
MISIJA ŠKOLE
Naša misija je omogućiti učenicima, kroz različite aktivnosti, oblike i metode rada, da otkriju i razviju svoje interese te se oblikuju kao cjelovite, samopouzdane i zdrave osobe.
VRIJEDNOSTI KOJE ŠKOLA PROMIČE
Školske vrijednosti čine uvjerenja koja smatramo važnima te ideali koje želimo da ih svi naši učenici, roditelji i zaposlenici poznaju kako bi one utjecale na ponašanje i stavove učenika te služile kao smjernice za postupanje u raznim situacijama. To su:
-
visoka postignuća za sve
-
izvrsnost u poučavanju
-
međusobno poštivanje
-
suradnja
-
kreativnost
-
empatija
-
prihvaćanje različitosti
-
svestranost
-
odgovornost
-
humanost
GESLO ŠKOLE
Možeš, ako misliš da možeš. (Norman Vincent Peale)
Dok učenicima omogućavamo stjecanje širokog općeg obrazovanja i razvijanje vlastitih sposobnosti, moralnih vrijednosti uz zadovoljavanje osobnih interesa, radimo to međusobno i s učenicima uz svijest da je samo jedan mali korak zvan pozitivan stav dovoljan da se taj proces pretvori u uspješan. Uspjesi naših bivših i sadašnjih učenika potvrđuju da su naši napori opravdani i potiču nas da ustrajemo u njima.
NAČELA NAŠEG RADA:
Načela kojima se vodimo u našem radu jesu: uključenost svih učenika u odgojno-obrazovni sustav, znanstvena utemeljenost, poštovanje ljudskih prava te prava djece, kompetentnost i profesionalna etika, demokratičnost, autonomija škole, pedagoški i školski pluralizam, primjerena uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije, jednaka dostupnost izvora znanja za sve, te europska dimenzija obrazovanja.
ANALIZA POSTOJEĆEG STANJA
U svom djelovanju vodimo se načelima kvalitetne i uspješne komunikacije kao preduvjeta razvoja zdravih međuljudskih odnosa kakve želimo izgrađivati između učenika, nastavnika i roditelja. Inzistiramo na stručnom usavršavanju nastavnika te primjeni suvremenih metoda poučavanja, individualiziranom pristupu prema učenicima te kreativnosti u nastavi.
-
Sudjelujemo u brojnim projektima iz različitih područja. Aktivni smo sudionici inicijativa školske, lokalne i međunarodne zajednice (Erasmus + projekti), često i u ulozi njihovih pokretača (Daj šapi glas! i Tulum s(l)ova, eTwinning projekti), što je vidljivo iz aktivnosti i projekata.
-
Učenicima nudimo velik broj izvannastavnih aktivnosti, a u svom radu se ističu Učenička zadruga Ivančica, Školska sportska škola, Mali građani - Volonterski klub, Dramska skupina.
-
U sljedećem razvojnom razdoblju nastojat ćemo osnažiti sljedeća prioritetna područja djelovanja: međuljudski odnosi (učitelji, učenici, roditelji, stručni suradnici, ravnatelj, ostali djelatnici), stručno usavršavanje učitelja i ostalih djelatnika, materijalni uvjeti i opremljenost matične i područnih škola te prepoznatljivost škole.
CILJEVI KOJE ŽELIMO OSTVARITI
-
Unaprjeđivati kvalitetu nastave kao središnjeg i najvažnijeg procesa koji se odvija u školi, s naglaskom na nastavu temeljenu na radu, vodeći se rezultatima samovrjednovanja i vanjskog vrednovanja.
-
Poticati profesionalni razvoj nastavnika i stručno usavršavanje
-
Unaprjeđivati školsku klimu kao jedan od ključnih elemenata učinkovitosti škole.
-
Rokovi provedbe i osobe odgovorne za provedbu planiranih aktivnosti, postizanje očekivanih ishoda i u konačnici ostvarivanje strateških ciljeva određuju se u okviru Razvojnog plana Škole, Godišnjeg plana i programa rada Škole i Školskog kurikuluma.
VREDNOVANJE PROCESA I REZULTATA
Za vrednovanje procesa koji se odvijaju u Školi i ostvarivanje rezultata zadužen je školski Tim za kvalitetu u sastavu:
-
Damir Jagić, ravnatelj
-
Vesna Vitez, pedagoginja,
-
Iva Kelemen, socijalna pedagoginja,
-
Matina Bunić, logopetkinja
-
Lucija Marković, psihologinja
-
Draženka Stančić, knjižničarka
-
Mirjana Putar, učiteljica razredne nastave
-
Štefica Čiček, učiteljica razredne nastave
-
Kruno Poje, učitelj Tjelesne i zdravstvene kulture
-
Željko Simić, učitelj Informatike
RAZVOJNI PLAN ŠKOLE
za razdoblje 2021 . – 2024.
Razvojni plan škole razrađen je kroz četiri prioritetna područja: međuljudski odnosi (učitelja, učenici, roditelji, stručni suradnici, ravnatelj, ostali djelatnici), stručno usavršavanje učitelja i ostalih djelatnika, materijalni uvjeti i opremljenost matične i područnih škola, prepoznatljivost škole (stalna briga za proširenje područja rada INE, humanitarna djelatnost škole, opredijeljenost za filozofiju nenasilja, projekti i eksperimentalni programi, vidljivost škole).
I. Međuljudski odnosi (učitelji, učenici, roditelji, stručni suradnici, ravnatelj, ostali djelatnici)
Na tom su području planirana tri cilja:
1.) nastavak kontinuiranog rada na unapređenju međuljudskih odnosa između učitelja, učenika, roditelja, stručni suradnici,
ravnatelja, ostalih djelatnika kroz satove razrednika, roditeljske sastanke, tribine, radionice, UV i RV, stručne aktive i unutar
različitih projekata u školi
2.) međusobna suradnja kroz individualni profesionalni razvoj na tom području i timski rad
3.) stalno usklađivanje kriterija i postavljanje jasnih pravila odnosa kroz poticanje na preuzimanje odgovornosti, praćenje primjene
kriterija i pravila te razgovor s učenicima o nastavnom procesu
Nužni resursi (financijski, organizacijski, ljudski): stručna literatura, pristup internetu, financijska sredstva za materijalno – organizacijske troškove radionica i projekata.
Na razvoju ovog područja radit će se tijekom školskih godina – dugoročno, a nadležne osobe su ravnatelj, stručni suradnici (pedagoginja, defektologinja – socijalna pedagoginja, knjižničarke) i učitelji.
Mjerljivi pokazatelji ostvarivanja zadanih ciljeva su profesionalnost i zadovoljstvo svih subjekata, pozitivna školska iskustva učenika, iskazi roditelja i učenika, rezultati samovrednovanja.
II. Stručno usavršavanje učitelja i ostalih djelatnika
Cilj je poboljšanje kvalitete učenja i podučavanja, jačanje postojećih i usvajanje novih kompetencija na četiri načina:
1.) sudjelovanje na seminarima u organizaciji MZOS-a, AOO-a i drugih,
2.) surađivanje sa stručnim suradnicima i vanjskim stručnjacima
3.) određivanje novih područja interesa (teme) za rad stručnih aktiva i edukacija za njihovo provođenje,
4.) provođenje projekata edukacije učitelja i stručnih suradnika financiranih iz sredstava EU fondova ili institucija RH.
Nužni resursi (financijski, organizacijski, ljudski): financijska sredstva za permanentno usavršavanje djelatnika škole.
Na razvoju ovog područja radit će se tijekom školskih godina – dugoročno, a nadležne osobe su ravnatelj, stručni suradnici (pedagoginja, defektologinja – socijalna pedagoginja, knjižničarke) i učitelji.
Mjerljivi pokazatelji ostvarivanja zadanih ciljeva su profesionalnost i zadovoljstvo svih subjekata, te školski rezultati te rezultati samovrednovanja.
III. Materijalni uvjeti i opremljenost matične i područnih škola
Cilj je opremanje škole nastavnim sredstvima i pomagalima prema pedagoškom standardu i specifičnim potrebama škole kroz:
1.) nabavu suvremenih sredstava i pomagala iz materijalnih sredstava škole i osnivača
2.) nabavu suvremenih sredstava i pomagala kroz donacije iz lokalne zajednice
3.) nabavu suvremenih sredstava i pomagala kroz provođenje projekata koji uključuju i opremanje škola financiranih iz sredstava EU
fondova ili institucija RH
4.) osiguravanje prostora za rad u jednoj smjeni matične škole (10 učionica)
Nužni resursi (financijski, organizacijski, ljudski): financijska sredstva, ravnatelj i tajnica, voditelji projekata i njihov tim za povlačenje sredstava iz fondova EU ili institucija RH
Na razvoju ovog područja radit će se kroz više godina – dugoročno, a nadležne osobe su ravnatelj, MZOŠ, Županija varaždinska, Grad Ivanec.
Mjerljivi pokazatelji ostvarivanja zadanih ciljeva su poboljšana materijalna situacija, jednosmjenska nastava, profesionalnost i zadovoljstvo svih subjekata, školski rezultati te rezultati samovrednovanja.
IV. Prepoznatljivost škole
Prepoznatljivost škole ostvarit će se kroz stalnu brigu za proširenje područja rada INE, humanitarnu djelatnost škole, opredijeljenost za filozofiju nenasilja, projekte i eksperimentalne programe, vidljivost škole u lokalnoj, stručnoj i općoj javnosti.
Ciljevi su:
1.) zadovoljavanje interesa i potreba učenika radi kvalitetnog korištenja slobodnog vremena,
2.) poticanje i razvoj kompetencija kvalitetnog učenja, kvalitetne i odgovorne uporabe IKT-a, kreativnosti
3.) poticanje i jačanje osobnog i socijalnog razvoja, građanske i poduzetničke kompetencije, kompetencija vezanih uz očuvanje zdravlja
i održivi razvoj
4.) suradnja s lokalnom zajednicom i stručnom javnosti škole
5.) prisutnost u lokalnim i medijima šireg dosega.
Ostvarit će se kroz ponudu novih sadržaja INE, akcije humanitarnog karaktera, edukaciju i provođenje projekata u suradnji s vanjskim partnerima, dobivanje statusa eksperimentalnog programa za pojedine projekte, edukaciju na temu vidljivosti škole i njenih aktivnosti, dokumentiranje aktivnosti škole i informiranje lokalne zajednice i opće javnosti uporabom tih dokumentiranih aktivnosti.
Nužni resursi (financijski, organizacijski, ljudski): financijska sredstva, usavršavanje djelatnika škole, sponzorstva i donacije.
Na razvoju ovog područja radit će se kroz više godina – dugoročno, a nadležne osobe su ravnatelj, nositelji INA, akcija, projekata, eksperimentalnih programa, MZOŠ, Županija varaždinska, Grad Ivanec te vanjski suradnici. Za vidljivost školskih aktivnosti u lokalnoj zajednici, stručnoj javnosti i medijima nadležni su organizatori tih aktivnosti, i svi djelatnici za koje javnost pokaže interes.
Mjerljivi pokazatelji ostvarivanja zadanih ciljeva su otvorenost škole, usvojena nova znanja i vještine, arhiva članaka o školi, profesionalnost i zadovoljstvo svih subjekata, rezultati škole: redovitost u postizanju vrsnih rezultata na svim područjima natjecanja učenika, predstavljanja školskih aktivnosti i škole u lokalnoj zajednici, objave u medijima lokalne i šire pokrivenosti te rezultati samovrednovanja.
JELOVNIK
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Poštovani roditelji i učenici u priloženim dokumentima možete pronaći informacije i poveznice potrebne za upis u srednju školu.
Link na brošuru odaberi svoju školu, klikom na sliku brošure. Brošuru je moguće i preuzeti u priloženim dokumentima.
HIMNA ŠKOLE
O školo draga - himna OŠ Ivana Kukuljevića Sakcinskog, Ivanec
Projekt GOO Školski vremeplov, šk. god. 2018./2019., mentorica Suzana Jagić
Tekst himne: učenici, Zdravka Friščić
Himnu uglazbila: Nada Peček
Poveznice na FB
PROJEKT„Užina za sve “
Erasmus+
Erasmus projekt „Green Energy Saves the Earth“
Erasmus projekt „The trail of architecture of the region we live in“
Erasmus projekt „Different but together“
Kukuljević i mi
STEM ČASOPIS
ŠETNJA ŠKOLOM
KUKULJICA
KALKULATOR PRIVATNOSTI
Anketa
e-Sigurnost
Red Button
SIGURNIJE NA INTERNETU
CENTAR ZA SIGURNIJI INTERNET
KONTAKT
os-ivanec@os-iksakcinskog-ivanec.skole.hr
Ulica akademika Ladislava Šabana 17,
42240 Ivanec
tel: 042 781 330,
fax: 042 781 330
KORISNI LINKOVI
MONOGRAFIJA
Kalendar
« Lipanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Pretraživanje portala