Webclassroom / Webučionica 2.0
Autor: Melita Brodar, 14. 1. 2021.
Webučionica je projekt stjecanja digitalnih znanja i vještina uz niz webinara formiranih u obliku korak po korak pristupa. Krajnji cilj je razvoj digitalnih vještina kod učitelja i učenika. U sklopu Webučionice ostvaruju se i duža stručna tematska usavršavanja. Projekt je pokrenula učiteljica Sandra Vuk, a učiteljica Melita Brodar i učenici 7. i 8. razreda sudjeluju u projektu.
5. Zimski izazov
6. Suradničko učenje - Proljetni izazov
Suradničko učenje - Svemir
Projekt „Internacionalizacija škole sa inovativnim metodama i IKT“
Ovaj projekt zasnovan je na KA1 Erasmus + projektu. Puni naziv projekta je „Internacionalizacija škole kroz inovativne metode i veće korištenje IKT-a u nastavi“. Projekt je nastao nakon što su sudionici mobilnosti u Češkoj dobili zadatak prenijeti nova znanja u svojim školama. U projekt su se u većoj mjeri uključili učitelji iz Srbije te dio učitelja iz Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine te Makedonije. Na poziv autorice projekta Slađane Đokić, učiteljica Suzana Jagić predstavila je zadatke vezane za Povijest i metodu terenske nastave koju uvelike primjenjuje u nastavi. U diseminacijskom postupku proveden je kraći kviz za sve sudionike u projektu.
Projekt „Naša kulturna baština, Our Cultural Heritage“
Riječ je o još jednom ovogodišnjem eTwinning projektu na temu kulturne baštine kojim se kao škola aktivno uključujemo u obilježavanje 2018. – godine kulturne baštine.
Poznajemo li dovoljno kulturnu baštinu koju smo naslijedili od naših predaka? Hoćemo je li uspjeti ostaviti u naslijeđe svojim potomcima?
Na ta i slična pitanja zajedno sa školama partnerima iz Hrvatske, Slovenije, Makedonije i Bosne i Hercegovine tražili smo odgovore istraživanjem, suradnjom, učeći jedni od drugih, u našim učionicama, na otvorenom i online. Svojim partnerima ivanečki su eTwinneri pod mentorstvom Suzane Jagić predstavili kulturnu baštinu ivanečkog kraja – ivanečku tradicionalnu kuću, odjeću, jela, zanimanja, igračke, kulturno – povijesne spomenike, baštinu zavičajne prirode, autohtone i zaštićene biljke. Sudjelovali su aktivno i u izradi rječnika s tradicijskim pojmovima o arhitekturi, lončarskim predmetima te svadbenim običajima. Ovaj su projekt povezali i s aktivnostima provođenim u sklopu natječaja Turističke kulture 2018. i ovogodišnjom temom „Ča, kaj, što“ kojem je cilj osvještavanje i učenje o ulozi baštine, kulturnih i prirodnih vrednota svog zavičaja i domovine uz prepoznavanje njihovih razvojnih potencijala, prije svega u vlastitom okruženju osobito s naglaskom na važnost turizma.
Radom na ovom projektu dali smo svoj doprinos očuvanju kulturne baštine koja nas okružuje, ostavljajući materijale budućim generacijama i svim onima koji žele saznati više o našoj kulturnoj baštini kao dijelu europske kulturne baštine.
Suzana Jagić's Slidely Gallery by Slidely Photo Gallery
2018. – godina kulturne baštine
Projekt „Heritage: Our Passport for the Future“
U projektu "Heritage: Our Passport for the Future" aktivno je sudjelovao tim sastavljen od 12 učenika 5. i 7. razreda dok se u pojedine etape uključivao i veći broj učenika navedenih razreda (glasanje pomoću Mentimetra i sl.). Projekt je povezao 64 sudionika, učenika i njihovih mentora iz Grčke, Španjolske, Bosne i Hercegovine, Italije, Srbije, Turske, Poljske, Portugala i Rumunjske. Trajao je od veljače do lipnja 2018. godine. Učenike je mentorski vodila učiteljica Suzana Jagić.
„Creative Museum Visit“
eTwinning projektom "Creative Museum Visit" učenici su proširili svoje znanje o hrvatskoj i europskoj kulturnoj baštini te uočili njihove sličnosti i razlike. Time su ujedno dali i svoj doprinos obilježavanju Europske godine kulturne baštine 2018. Uključio je 32 sudionika iz 6 država, a trajao je od travnja do lipnja 2018. godine. Naša je škola bila jedini predstavnik u projektu iz Hrvatske. Radeći na projektu učenici su pod mentorskim vodstvom učiteljice Suzane Jagić istraživali vlastitu prošlost čiji su ostatci pohranjeni u različitim muzejskim institucijama. Istražujući, postajali su svjesni kako je naša prošlost dio europske te da je važno poznavati europske jezike i koristiti različite IKT vještine i web 2.0 alate kako bi ostalim sudionicima u projektu predstavili svoje rezultate istraživanja.
Završetak eTwinning projekta
HERstory: remarkable women in our countries' local and national history
Na portalu eTwinning, koji je namijenjen međunarodnoj suradnji i usavršavanju nastavnog i nenastavnog osoblja od predškolskog obrazovanja do srednje škole, ivanečki su povjesničari, učenici sedmih razreda, pod mentorstvom učiteljice Suzane Jagić sudjelovali u projektu HERstory: remarkable women in our countries' local and national history. Projekt je trajao od listopada 2017. do lipnja 2018., a, osim naše škole, u njega su bile uključene dvije talijanske škole iz gradova Rim i Massa te poljska škola iz mjesta Trzemneszmo. Tijekom projekta učenici su najprije svojim partnerima predstavili sebe, školu i grad Ivanec pri čemu su od samog početka bili educirani o sigurnosti na Internetu te načinima korištenja različitih web 2.0 alata. Sami su odabrali alate koji su im najviše odgovarali za provođenje pojedinih aktivnosti. Već u studenom 2017. provodili su istraživanje vezano uz Međunarodni dan borbe protiv nasilja nad ženama (25. studenog) koji su potom i obilježili u školi, dok su u ožujku 2018. slanjem virtualnih cvjetova mimoze svojim školama partnerima te njihovim učenicama i učiteljicama obilježili Međunarodni dan žena (8. ožujka).
Božićno i novogodišnje vrijeme obilježili su prigodnim čestitkama na engleskom jeziku pomoću kratkih filmova i alata Voki. Do Valentinova, 14. veljače, izabrali su zajednički logo projekta. S ponosom ističemo da je čak 63 glasa dobio logo koji je izradila Tea iz naše škole. Nadalje, učenici su promišljali i što čini žene iz nacionalne i opće povijesti posebnim i izvanrednim, dok su najviše vremena proveli istraživajući zasluge pojedinih hrvatskih žena od kojih su učenici izdvojili Ivanu Brlić-Mažuranić, Janicu Kostelić te našu Ivančanku, Pavicu Hrazdira. Predstavili su ih našim partnerima u projektu. Reakcije su bile veoma pozitivne, a posebice ih je oduševila informacija da su učenici iz Masse pronašli na Internetu bajke Ivane Brlić-Mažuranić koje su potom i pročitali u školi. Rezultate istraživanja o ženi iz lokalne povijesti, Pavici Hrazdira, prezentirali su također i u travnju 2018. na Noći knjige u Gradskoj knjižnici i čitaonici „Gustav Krklec“ u Ivancu te na manifestaciji Kliofest u Ivancu, u svibnju 2018. godine.
Na kraju projekta nastala je zajednička pjesma o ženama te poster o izvanrednim ženama. Naučili su kako su one, usprkos svim ograničenjima koja su im bila nametnuta, ipak uspjele pronaći dostojno mjesto u vremenu i društvu u kojem su živjele i djelovale. Također, ovim su projektom učenici nastojali promišljati i o trenutnom položaju žena u našim zemljama te o tome govoriti u školi i šire.
Odlična komunikacija svih partnera u projektu najavila je nastavak suradnje početkom sljedeće školske godine.
(S. J.)
Suzana Jagić's Slidely Gallery by Slidely Photo Gallery
Pink Shirt Day
Projekt Pink Shirt Day osmislile su i pokrenule sa svojim eTwinning timovima učiteljica razredne nastave, Marina Novak i Celina Swiebocka, učiteljica ZSG-Gimnazjum w Jazowsku iz Poljske. Kreativne i zanimljive aktivnosti sa svojim eTwinning timom 7. d razredom provela je i učiteljica povijesti Suzana Jagić. U projektu su sudjelovali učenici i učitelji iz Hrvatske, Poljske, Bosne i Hercegovine, Makedonije i Srbije.
O PROJEKTU
Dan ružičastih majica, poznatiji kao Pink Shirt Day, program je prevencije vršnjačkog nasilja, a obilježava se zadnje srijede u mjesecu veljači. Pokret je nastao u Kanadi potaknut dirljivom pričom srednjoškolca koji je u znak podrške majci oboljeloj od raka odlučio u školu obući ružičastu majicu čime je postao žrtva nasilja. U znak potpore u pomoć mu je priskočila grupa dječaka koji su podijelivši ružičaste majice školom odaslali poruku o važnosti tolerancije i nenasilničkog ponašanja. Njihova poruka uskoro je poprimila globalni karakter.
Ciljevi
Ovim projektom skrenuli smo pažnju na problem vršnjačkog nasilja i ukazali da se ono događa ovdje i sada. Cilj je bio podučiti i naše učenike o raširenosti nasilja među vršnjacima, naučiti prepoznati nasilje među djecom i poučiti ih kako nasilje nije rješenje i način komunikacije.
RADNI POSTUPAK
Projekt smo proveli tijekom veljače i ožujka 2018., a bio je podijeljen u nekoliko etapa. Svaka škola je formirala svoj tim učenika koji su izmjenjivali informacije i iskustva u pojedinim fazama projekta. U prvoj fazi projekta učenici su koristili različite izvore znanja kako bi saznali gdje i zašto je nastao pokret koji je poprimio globalni karakter. U sljedećoj etapi učenici su proveli kreativne aktivnosti na zadanu temu. Učenici su proveli radionice i osmislili jednostavnu plesnu koreografiju na pjesmu prigodne tematike. Učenici i učitelji prikazali su način kako je obilježen Dan ružičastih majica u njihovoj školi. U završnoj fazi projekta učenici su koristeći različite web 2.0 alate osmislili video kojim su uputili riječi podrške u borbi protiv nasilja.
REZULTATI
Ovim projektom učenici su pokazali jasan stav nulte stope tolerancije na (vršnjačko) nasilje. Aktivnostima koje su proveli potican je pozitivan stav i jedinstvo. Provedbom projekta i sudjelovanjem u različitim aktivnostima upozoreno je na problem vršnjačkog nasilja, sve raširenijeg u školama diljem svijeta. Suradnjom različitih škola učenici su razvili komunikaciju između članova različitih radnih skupina te promicali humane odnose među ljudima.
Aktivnosti
3. c razred
7. d razred
-
Upoznali smo se s učenicima iz različitih država.
-
Predstavili smo našu školu.
-
Izradili smo prezentaciju i video uratke te koristili različite izvore znanja kako bi saznali gdje i zašto je nastao pokret koji je poprimio globalni karakter.
https://twinspace.etwinning.net/61631/pages/page/360437
https://twinspace.etwinning.net/61631/pages/page/362570
-
Organizirali smo i prikazali kreativne radionice povodom Dana ružičastih majica
https://twinspace.etwinning.net/61631/pages/page/360828
https://twinspace.etwinning.net/61631/pages/page/362581
-
Nakon prigodnih radionica uredili smo pano u razredu i predvorju škole.
-
I ove godine u našoj školi obilježili smo Dan ružičastih majica – program prevencije vršnjačkog nasilja, poznatiji kao Pink Shirt Day.
-
Učenici od 1. do 4. razreda pisali su poruke prijateljstva o nenasilju na pripremljene kartonske ružičaste majice uz prethodni poticaj rečenicama o nenasilju. Pomoću PowerPoint prezentacije učenici su saznali zašto taj dan nosimo ružičaste majice. Majice s porukama izložene su u predvorju škole.
-
Učenici od 5. do 8. razreda proveli su radionicu Prelazak crte te o aktivnostima izradili PowToon prezentaciju
https://twinspace.etwinning.net/61631/pages/page/362581
-
Dan smo završili pjesmom i plesom.
-
Uvježbali smo i snimili spot!
https://twinspace.etwinning.net/61631/pages/page/362410
https://twinspace.etwinning.net/61631/pages/page/364158
eTwinning projekt eTwinningowy kalendarz adwentowy/eTwinningov adventski kalendar
Projekt eTwinningowy kalendarz adwentowy/eTwinningov adventski kalendar osmislile su i pokrenule sa svojim eTwinning timovima Celina Swiebocka, učiteljica ZSG-Gimnazjum w Jazowsku iz Poljske i Suzana Jagić. Njihova suradnja započela je nakon mrežne edukacije u studenom 2017. Learning Event 2017: Let’s start eTwinning! Velik broj zanimljivih i kreativnih aktivnosti u projektu sa svojim eTwinning timom III. c razreda provela je i učiteljica Marina Novak.
U projekt se uključilo 17 učitelja ponajviše iz Poljske i Hrvatske budući da je i osmišljen kao dvojezični projekt na poljskom i hrvatskom jeziku s temom božićne tradicije u različitim zemljama Europe. Zahvaljujući suradnji, sudionici su naučili mnogo toga o elementima kulture drugih zemalja, poboljšali su svoje komunikacijske vještine i ICT alate, naučili su raditi u timu te suradnički rješavati dodijeljene im zadatke vodeći računa o sigurnom pretraživanju materijala na Internetu. Rezultat projekta je nastanak interaktivnoga adventskog kalendara u čiju su se izradu i rješavanje postavljenih zadataka veoma aktivno uključili ivanečki eTwinneri od III. do VII. razreda.
Projektne aktivnosti:
U izboru najljepšeg logotipa projekta pobijedio je logo kojeg je izradila Nika Krtanjek iz V. b
Interaktywne zadania adwentowe/Interaktivni zadatci iz Adventskog kalendara
https://www.thinglink.com/scene/993417405759750145
Tradycyjne potrawy świąteczne/Tradicionalna jela Božića
Nasze szkolne świętowanie/Božićno ozračje u našoj školi
Karneval
Pisma
Listy z Chorwacji from CelinaSw on Vimeo.
Evaluacija
Christmas time
Christmas time je kraći projekt proveden u božićno vrijeme sa školama partnerima iz Španjolske, Njemačke, Ujedinjenog Kraljevstva, Italije, Poljske, Ukrajine, Češke i Hrvatske. U njemu je sudjelovalo 16 učitelja sa svojim timovima. Cilj mu je bio upoznavanje učenika s različitom božićnom tradicijom europskih država kako bi u budućnosti postali građani Europe koji poštuju, uvažavaju i cijene različitosti. Tim iz Hrvatske vodila je učiteljica Suzana Jagić.
Božićno je vrijeme najljepši dio godine. Sa školama partnerima podijelili smo blagdansko ozračje koje je vladalo u našoj školi i našemu gradu u prosincu 2017. godine. Pokazali smo im tradicionalne običaje proslave sv. Nikole te božićne običaje pri tome uvažavajući tradiciju drugih zemalja. Prezentirali smo božićnu dekoraciju škole i grada te različite prigodne predmete izrađene na božićnim radionicama u školi. Pri tome smo koristili različite web 2.0 alate. Iako nije bilo planirano ovim projektom, jako nas je razveselila božićna čestitka koju smo primili čak iz Španjolske!
U projektu smo PowerPoint prezentacijom predstavili naš grad, a za projekt smo izradili puzzle koristeći pri tome i sliku tradicionalnoga božićnog nakita, licitarska srca. Izradu božićnog nakita, koristeći pri tome i reciklirani materijal, postavili smo na Padlet. Recikliranim čizmicama te čestitkama učenika izrađenim u Bojanju obilježili smo blagdan sv. Nikole te pokazali koji se običaji vežu za toga sveca u Hrvatskoj. Svim sudionicima u projektu eTwinneri VII. razreda uputili su putem videa i alata Voki božićnu čestitku na engleskom jeziku. Sve naše aktivnosti u projektu objedinili smo video filmom Christmas time in Ivanec.
Vida from Marina Novak on Vimeo.
Novi eTwinning projekti u šk. god. 2017./2018.
HERstory: remarkable women in our countries' local and national history
Projekt ivanečkih povjesničara e-Twinnera, učenika sedmih razreda, provodi se u suradnji s e-Twinnerima iz Italije (Massa, Rim) i Poljske (Trzemeszno). Traje tijekom šk. god. 2017./2018.
Projektom se nastoji doći do podataka o ženama u lokalnoj i nacionalnoj povijesti zemalja partnera koje su istaknule svoju hrabrost i odlučnost u pronalasku njihovog mjesta u društvu usprkos svim ograničenjima koja su im nametnuta. Istraživanja provode sami učenici, a saznanja do kojih dolaze podijelit će s školama partnerima, naglašavajući istovremeno trenutni položaj i ulogu žena u pojedinim zemljama.
1.
https://padlet.com/r_signorino/UN_International_Day
2.
https://youtu.be/UjiBDoBpkds
3.
https://twinspace.etwinning.net/files/collabspace/9/79/279/47279/images/b91255de6.gif
4. Naš pobjednički logo
Projekt „Let's make crafts“
Prvi eTwinning projekt koji je ove školske godine započela učiteljica Povijesti Suzana Jagić nosi naziv „Let's make crafts“. Projekt u školi provodi unutar sekcije učeničke zadruge „Tragom ivanečke baštine“ i s eTwinnerima sedmih razreda. Cilj projekta je kroz kreativnost i zabavu izraditi različite unikatne predmete recikliranjem različitih materijala te ih predstaviti u školi, roditeljima i drugim eTwinnerima (iz različitih projekata). Aktivnosti u projektu provode se od rujna 2017. do lipnja 2018. godine, a provodi ih ukupno 47 učitelja iz Grčke, Poljske, Ukrajine, Albanije, Turske, Portugala, Armenije, Španjolske, Tunisa, Latvije, Italije, Gruzije, Srbije, Rumunjske, Slovačke, Bugarske i Hrvatske. Ivanečka osnovna škola jedina je škola iz Hrvatske koja sudjeluje u projektu.
Do kraja 2017. godine kroz projekt smo predstavili različite aktivnosti poput zanimljivih radionica izrade božićnih čestitaka i drugih unikatnih predmeta korištenjem recikliranog materijala. Aktivnosti su prezentirane i putem videa izrađenog u Movie Makeru. U projektu smo pokazali i unikatnu maketu Betlehema izrađenu u školskom projektu kojeg je inicirala Nataša Roginek. Svim sudionicima projekta uputili smo prigodne božićne i novogodišnje čestitke na engleskom jeziku koristeći različite web 2.0 alate.
Projekt „European Penpal Club“
Osim eTwinnera sedmih razreda ivanečke osnovne škole koje vodi učiteljica Suzana Jagić, u projektu sudjeluje još po jedna škola iz Slovačke, Češke i Francuske. Kako bi razvili nova prijateljstva s učenicima i školama iz drugih država Europe te unaprijedili vještinu pisanja i govorenja na engleskom jeziku, eTwinneri će timskim radom tijekom godine školama partnerima poslati pisma, čestitke i postere s različitim temama. Pri tome će upoznavati različite europske nacije, njihovu kulturu, jezik i običaje te unapređivati upotrebu različite tehnologije. Ujedno, kroz projekt se naglašava i tema sigurnosti na Internetu. Zanimljive aktivnosti u projektu traju kroz cijelu šk. god. 2017./2018. i provode se kroz projektne mjesečne teme u kojima se predstavljaju učenici, škola, grad u kojem se nalazi škola, božićni i uskrsni običaji, tradicionalna hrana, događaji obilježavanja Dana Europe, aktivnosti izrade loga projekta i druge teme. U provođenju aktivnosti eTwinnerima pomaže i učiteljica Engleskog jezika, Bojana Zaplatić.
Do kraja prvog obrazovnog razdoblja ivanečki su eTwinneri predstavili sebe, svoju školu, grad Ivanec, sudjelovali su u izradi loga projekta, a putem zanimljivih prezentacija pokazali su kako se u školi obilježava Dan zahvalnosti i sveti Nikola. Predstavili su božićne običaje ivanečkoga kraja te čestitali na engleskom i hrvatskom jeziku Božić i novu godinu svim sudionicima projekta. Ipak, najviše su se veselili pismima, čestitkama i posterima koji su stizali od naših prijatelja iz Slovačke, Češke i Francuske!
Škole u projektu
Penpal tim Ivanec, Hrvatska
https://youtu.be/1EU3tT7ZPc0
Prijedlog hrvatskog tima za logo projekta
Logo izradio Simon Kušter
Pisma projektnih partnera
Projekt Obilježavanje dječije nedjelje
https://animoto.com/play/ 89DaSpU7qd1KfscjvrLljg
Svjetski dan pošte
Projekt eTwinninga je realiziran na Satu razrednika VII. d razreda.
Korištenjem mrežnih stranica škola partnera učenici su saznali podatke o gradovima i mjestima u kojima se nalaze škole koje su sudjelovale u projektu.
Učenici su samostalno nabavili razglednice Ivanca koje su usporedili sa starijim razglednicama. Najzanimljivije je bilo sastavljanje teksta razglednica i njihovo slanje poštom.
U projektu su koristili različite web 2.0 alate.
Projektom je obilježen Svjetski dan pošte 2017. u sklopu kojega je održano i veoma zanimljivo predavanje o filateliji te formiranje nove izvannastavne aktivnosti u školi pod nazivom Filatelistička grupa.
Let's share our summer
Projekt "Let's share our summer" kraći je eTwinning projekt s trajanjem tijekom ljetnog odmora učenika. Započeo je krajem svibnja 2017., a završetak je planiran početkom nove šk. god. 2017./2018. Usprkos kraćem trajanju, projekt je povezao velik broj sudionika (292 sudionika: 259 učitelja, 22 učenika).
Velik broj prijavljenih sudionika govori o zanimljivosti teme "Ljeta". U projektu su sudjelovala djeca različite dobi (od vrtićkog uzrasta do učenika dobi 13 god.). Osnovni jezik komunikacije bio je engleski pri čemu su učenici unapređivali svoje jezične kompetencije koristeći ponajprije pisani izričaj. Na zanimljiv i kreativan način učenici VII. d razreda pod mentorstvom razrednice Suzane Jagić podijelili su svoje aktivnosti tijekom ljeta. Rezultat zajedničkog rada je eBook i videofilm.
Vidi: https://youtu.be/E7peN7mvcJ8
Hearts & Valentines
eTwinneri V. i VI. razreda sudjelovali su u međunarodnom projektu Hearts & Valentines koji je završio krajem veljače 2017. godine. Ostvarili su brojne aktivnosti vezane uz temu Valentinova – srca. Projektni zadatci odvijali su se na nekoliko razina koje su bile prilagođene učenicima mlađe i učenicima starije dobi budući je projekt obuhvaćao učenike od 3 do 15 godina. U našoj su školi projekt provodila 2 tima učenika: tim učenika V. i tim učenika VI. razreda. Istražili su tradicionalni način obilježavanja Valentinova u Ivancu i sudjelovali u manifestaciji „Zebice – ftičeki se žene“. U konačnici je tim učenika VI. razreda, koristeći tekst na engleskom jeziku, izradio PowerPoint prezentaciju Birds wedding („Finches – the birds are getting married“). Učenike je u projektu vodila učiteljica Suzana Jagić.
Pokusi su nova fora
Učenici 4. razreda s učiteljicom Melitom Brodar, uključili su se u projekt Pokusi su nova fora.
Cilj projekta bio je približiti učenicima znanstvene sadržaje primjerene njegovoj dobi. Omogućiti učenicima da upoznaju i shvate osnovne zakonitosti i procese koji vladaju u prirodi, kao i osposobiti učenika da iz povezane sadržajne cjeline izdvoji pojedinačni problem, prouči ga i tako stečeno znanje upotrijebi za razumijevanje cjeline.
Također smo unutar projekta htjeli pobuditi kod učenika zanimanje i želju za stvaranjem, otkrivanjem i istraživačkim radom, stvoriti uvjete da učenik otkrije svoje sposobnosti te otkrije značajke i vrijednost suradničkog učenja. Projekt je trajao cijelu 2016./2017. školsku godinu.
Poštovani roditelji i učenici u priloženim dokumentima možete pronaći informacije i poveznice potrebne za upis u srednju školu.
Link na brošuru odaberi svoju školu, klikom na sliku brošure. Brošuru je moguće i preuzeti u priloženim dokumentima.
O školo draga - himna OŠ Ivana Kukuljevića Sakcinskog, Ivanec
Projekt GOO Školski vremeplov, šk. god. 2018./2019., mentorica Suzana Jagić
Tekst himne: učenici, Zdravka Friščić
Himnu uglazbila: Nada Peček
Erasmus projekt „Green Energy Saves the Earth“
Erasmus projekt „The trail of architecture of the region we live in“
Erasmus projekt „Different but together“
os-ivanec@os-iksakcinskog-ivanec.skole.hr
Ulica akademika Ladislava Šabana 17,
42240 Ivanec
tel: 042 781 330,
fax: 042 781 330
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |