ARHEOLOŠKI SUSRETI U NAŠOJ ŠKOLI
Autor: Renata Papec, 2. 2. 2015.
U sklopu programa popularizacije arheologije u okviru izvannastavnih aktivnosti, u našoj su školi 28. siječnja 2015. gostovali arheolozi Anja Bertol i Ozren Domiter iz Arheološkog muzeja u Zagrebu. U projektu sudjeluje jedna osnovna ili srednja škola iz svake županije.
Program „Arheoloških susreta“ usmjeren je na poticanje aktivnih oblika učenja putem istraživačke aktivnosti, čime se potiče kritički pristup i razvijanje znanstvenog pogleda na svijet.
Sudjelovalo je 10 učenika petih i 10 učenika šestih razreda. Arheolozi su učenicima održali predavanje o postupcima arheoloških istraživanja, te o arheološkim lokalitetima ivanečkog kraja. Također je održana i radionica pisanja hijeroglifa na kojoj su učenici naučili pisati svoja imena staroegipatskim slikovnim pismom. Arheolozi su postavili malu izložbu plakata u holu škole.
Oduševljeni predavanjima i radionicom učenici se vesele ponovnom susretu s arheolozima.
Karla Grudenić, 6.b
U prilogu možete prolistati brošuru o arheološkim susretima.
Poštovani roditelji i učenici u priloženim dokumentima možete pronaći informacije i poveznice potrebne za upis u srednju školu.
Link na brošuru odaberi svoju školu, klikom na sliku brošure. Brošuru je moguće i preuzeti u priloženim dokumentima.
O školo draga - himna OŠ Ivana Kukuljevića Sakcinskog, Ivanec
Projekt GOO Školski vremeplov, šk. god. 2018./2019., mentorica Suzana Jagić
Tekst himne: učenici, Zdravka Friščić
Himnu uglazbila: Nada Peček
Erasmus projekt „Green Energy Saves the Earth“
Erasmus projekt „The trail of architecture of the region we live in“
Erasmus projekt „Different but together“
os-ivanec@os-iksakcinskog-ivanec.skole.hr
Ulica akademika Ladislava Šabana 17,
42240 Ivanec
tel: 042 781 330,
fax: 042 781 330
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |