Koračajmo sigurno prostranstvima interneta
Autor: Renata Papec, 8. 3. 2024.
Kao i prošlih godina i ove godine Dan sigurnijeg interneta obilježili smo raznim edukativnim sadržajima. U sklopu toga učenici su zajedno sa učiteljicama informatike Vedranom Dubovečak, Renatom Papec, Ivanom Plahtarić, Matejom Žugec i socijalnom pedagoginjom Ivom Kelemen proveli niz aktivnosti. Učenici osim predavanja primjerenih njihovom uzrastu, imali su i različite zadatke da pokažu svoj doprinos stvaranju sigurnijeg interneta. Ove godine osmaši su po prvi puta zajedno sa učiteljicom Renatom Papec proučavali umjetnu inteligenciju i njene etičke i sigurnosne izazove.
Učenici nižih i viših razreda zajedno sa svojim učiteljicama izradili su poučan pano u predvorju škole.
Učenici nižih razreda pod vodstvom učiteljica Vedrane Dubovečak i Mateje Žugec obilježili su Dan sigurnijeg interneta tako da je učenicima prvih razreda pročitana priča „Kad se zanemare internetska pravila“ putem koje su naučili prepoznati dobre i loše strane korištenja tehnologije. Učenici drugih razreda su nacrtali svog internetskog junaka s porukom kako se zaštititi dok surfaju internetom. Učenici trećih razreda izradili su postere u digitalnom alatu Canva na temu elektroničko nasilje, zaštita osobnih podataka, kakve lozinke koristiti…
Učenici četvrtih razreda su se kroz program Bojanje i igranje društvene igre podsjetili kako koristiti internet odgovorno, a kako bi mogli bezbrižno uživati u online svijetu.
Također su svi rješavali kvizove i odigrali zanimljivu igricu o sigurnosti na internetu „Dabrica Darka“ koja je nastala u okviru projekta Growing up on a safer Internet.
Sa učiteljicom Ivanom Plahtarić učenici drugih i trećih razreda crtali su svoje radove u programu Bojanje na temu dobrog ili lošeg ponašanja na mreži. U četvrtom razredu učenici su odigrali on-line igru „Dabrica Darka“ kroz koju su ponovili bitna pravila sigurnog ponašanja na mreži. Učenici 7.a razreda su prošli kroz radionicu „Elektroničko nasilje“ te su kroz nekoliko konkretnih primjera pokušali pronaći najbolje rješenje u pojedinim situacijama koje se mogu dogoditi. Što znači biti hrabar? Kako bi se ponašali u ulozi zaštitnika, a kako u ulozi promatrača? Učenici su naučili kako postupiti i postali svjesni opasnosti koje vrebaju.
Sa učiteljicom Renatom Papec učenici petih razreda proučavajući digitalne tragove i njihove pozitivne i negativne strane izrađivali su stripove o pravilnom ponašanju na internetu.
Šestaši su izradili ankete u Formsima kojima su prikupili stavove svojih vršnjaka. Učenici sedmih razreda izrađivali su animirane poruke na temu Sigurnost na Internetu. Dok su osmaši proučavali umjetnu inteligenciju koja je svakodnevno sve više prisutna u našim životima i izaziva određene etičke i sigurnosne izazove, te stoga zahtijeva pažljivu implementaciju i praćenje.
Dan sigurnijeg interneta 2024. podsjetio je sve korisnike interneta da je sigurnost ključna komponenta digitalnog života te da je važno kontinuirano se ulagati u edukaciju, prevenciju i zaštitu kako bismo osigurali pozitivno i sigurno online iskustvo za sve.
U prilogu možete pogledati djelić radova koji su učenici marljivo izrađivali.
Nadamo se da će ove aktivnosti doprinijeti da se učenici sigurno i kvalitetno koriste internetom
Poštovani roditelji i učenici u priloženim dokumentima možete pronaći informacije i poveznice potrebne za upis u srednju školu.
Link na brošuru odaberi svoju školu, klikom na sliku brošure. Brošuru je moguće i preuzeti u priloženim dokumentima.
O školo draga - himna OŠ Ivana Kukuljevića Sakcinskog, Ivanec
Projekt GOO Školski vremeplov, šk. god. 2018./2019., mentorica Suzana Jagić
Tekst himne: učenici, Zdravka Friščić
Himnu uglazbila: Nada Peček
Erasmus projekt „Green Energy Saves the Earth“
Erasmus projekt „The trail of architecture of the region we live in“
Erasmus projekt „Different but together“
os-ivanec@os-iksakcinskog-ivanec.skole.hr
Ulica akademika Ladislava Šabana 17,
42240 Ivanec
tel: 042 781 330,
fax: 042 781 330
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |