Znanstveni sajam
Autor: Melita Brodar, 6. 5. 2019.
Osnovna škola Trnovec organizirala je 30. 4. 2019. godine 1. Znanstveni sajam učenika osnovnih škola Varaždinske županije. Cilj Znanstvenog sajma ja da učenici na zanimljiv način prikažu svoje projekte, približe ih posjetiteljima i zainteresiraju ih za znanost. Na sajmu se sudjelovali i učenici 7. i 8. razreda naše škole.
Njihovi projekti su: Razvoj metode za izolaciju DNA molekule - Silvija Šoštarić, Model srca – Vida Jagić i Hana Čavlek, Voda, tvar s 1000 lica – Dorotea Mašić i Tin Petrinjak, Biljke kao kiselo-bazni indikatori – Dunja Maria Friščić, Koliko je brzo naše srce – Ines Lončar i Elena Viderščak, Učinak staklenika – Ivana Geci i Tea Komes i Sapuni – nekad i danas – Luka Brodar i Simon Kušter. Učenici su prikazali krajnji rezultat višemjesečnog marljivog rada uz nadzor mentora koje je uključivalo istraživanje, prikupljanje podataka iz literature i ostalih izvora, izradu plakata, prezentaciju te praktične radove kao što su pokusi, instalacije i modeli. Mentorice učenicima su Marina Švelec i Melita Brodar.
Poštovani roditelji i učenici u priloženim dokumentima možete pronaći informacije i poveznice potrebne za upis u srednju školu.
Link na brošuru odaberi svoju školu, klikom na sliku brošure. Brošuru je moguće i preuzeti u priloženim dokumentima.
O školo draga - himna OŠ Ivana Kukuljevića Sakcinskog, Ivanec
Projekt GOO Školski vremeplov, šk. god. 2018./2019., mentorica Suzana Jagić
Tekst himne: učenici, Zdravka Friščić
Himnu uglazbila: Nada Peček
Erasmus projekt „Green Energy Saves the Earth“
Erasmus projekt „The trail of architecture of the region we live in“
Erasmus projekt „Different but together“
os-ivanec@os-iksakcinskog-ivanec.skole.hr
Ulica akademika Ladislava Šabana 17,
42240 Ivanec
tel: 042 781 330,
fax: 042 781 330
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |