REPUBLIKA HRVATSKA

Varaždinska županija

OŠ Ivana Kukuljevića Sakcinskog, Ivanec

KLASA:  602-01/25-01/4

URBROJ: 2186-118-01-25-10

Ivanec, 10. prosinca 2025.

JAVNI POZIV UČENICIMA OŠ IVANA KUKULJEVIĆA SAKCINSKOG, IVANEC

za sudjelovanje u akreditiranom Erasmus + projektu mobilnosti, broj projekta 2025-1-HR01-KA121-SCH-000333961

Osnovna škola Ivana Kukuljevića Sakcinskog, Ivanec (dalje: OŠ Ivanec) nositelj je Erasmus akreditacije za odgoj i opće obrazovanje (2023-1-HR01-KA120-SCH-000190713) te tijekom razdoblja akreditacije (2024.-2027.) radi na ostvarenju sljedećih ciljeva:

  • podizanje razine čitalačke pismenosti učenika primjenom novih metoda i alata u poučavanju
  • unapređenje socijalno-emocionalnih kompetencija zaposlenika škole radi poboljšanja mentalnog i emocionalnog zdravlja učenika

Kao nositelju Erasmus akreditacije, OŠ Ivanec dodijeljena su bespovratna novčana sredstva za realizaciju projekta br. 2025-1-HR01-KA121-SCH-000333961 .

Budući da je projektom planirana grupna mobilnost učenika u gradu Pečuhu u Mađarskoj, OŠ Ivanec raspisuje Javni poziv za sudjelovanje učenika na mobilnosti u sklopu akreditiranog projekta.

Izrazi koji se koriste u tekstu su u muškom rodu, neutralni su i odnose se na muške i ženske osobe.

SUDIONICI MOBILNOSTI

Planirano je sudjelovanje 6 učenika na ovoj mobilnosti.

Pravo podnošenja prijave na Javni poziv imaju učenici 6. a, b, c, d i s razreda OŠ Ivanec u dobi od 11 do 12 godina.

Učenici moraju biti motivirani i spremni stjecati nova znanja i vještine s ciljem unapređenja rada škole te dijeliti i širiti (diseminirati) znanja, iskustva i vještine stečene na mobilnosti unutar škole, kao i otvoreno surađivati sa svim učiteljima škole, članovima akreditacijskog tima i svim učenicima i učiteljima partnerskih škola.

PROVEDBA MOBILNOSTI

Prije same mobilnosti učenici su obvezni sudjelovati u pripremama za mobilnost koje uključuju pripreme na predstavljanju OŠ Ivanec.

Mobilnost je planirana u razdoblju od 8.2.2026. do 13.2.2026., u što su uključeni dani putovanja.

Detaljan raspored aktivnosti bit će dogovoren s partnerskom školom iz Mađarske.

Učenicima je iz sredstava projekta osigurana financijska potpora koja pokriva troškove putovanja, smještaj, sve ulaznice i stručna vodstva tijekom kulturalnih aktivnosti.

Tijekom provedbe mobilnosti učenicima će podršku pružati dvoje učitelja u pratnji.

ROK I NAČIN PODNOŠENJA PRIJAVE

Rok za podnošenje prijave je 18.12.2025. do 15 sati.

Prijava treba sadržavati svu dokumentaciju dostavljenu na propisanim obrascima, a koji se nalaze u prilogu Poziva:

  1. Popunjeni obrazac prijave koji sadrži opće podatke o učeniku (ime i prezime, razred, zaporku pod kojom će biti objavljeni rezultati)
  2. Motivacijsko pismo s kratkim životopisom u kojem učenik izražava motivaciju i interes za sudjelovanjem u predstojećoj mobilnosti te navodi kako će usvojena znanja i vještine diseminirati u školi po povratku s mobilnosti.
  3. Suglasnost roditelja i privola za zaštitu osobnih podataka.

Zainteresirani učenici prijavljuju se na Poziv predajom prijavne dokumentacije u tajništvo škole u zatvorenim omotnicama s naznakom „Prijava na Eramus+ mobilnost, Mađarska“, radnim danom od 7 do 15 sati, zaključno s 18. 12. 2025.

Kandidate odabire Projektni tim škole prema kriterijima objavljenima u prilogu Poziva.

VRIJEME I MJESTO OBJAVE REZULTATA

Rezultati Poziva bit će objavljeni do 23. 12. 2025. na oglasnoj ploči i mrežnoj stranici OŠ Ivanec.

Za dodatne informacije učenici i roditelji mogu se obratiti koordinatorici akreditiranog projekta učiteljici Niki Druško.

S poštovanjem,

Damir Jagić, ravnatelj

Skip to content