Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih dana 2. siječnja 2025. godine donijelo je Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama. Protokolom su jasno definirani postupci koje svaka škola mora provoditi u svrhu zaštite sigurnosti učenika i zaposlenika.

Od 7. siječnja 2025. godine svaka škola u RH pa tako i OŠ Ivana Kukuljevića Sakcinskog, Ivanec (područne i matična ustanova), obavezna je provoditi postupke kao što su: obavezno zaključavanje ulaznih vrata, najava posjeta i ulaska u školu, identitet posjetitelja utvrditi uvidom u osobni dokument osobe s fotografijom …

Nastavno na navedene obaveze, OŠ Ivana Kukuljevića Sakcinskog, Ivanec od 7. siječnja 2025. godine uvodi sljedeće promjene, a čiji je cilj  veća sigurnost učenika i zaposlenika:

  1. U škole se ulazi/izlazi isključivo na glavni ulaz.

  2. Ulazna vrata škola bit će otključana od 7.30 do 8.00, a u matičnoj školi u Ivancu  i  od 13.00 do 13.30  sati. Ulazak učenika provodit će se uz prisustvo zaposlenika škole. Ulazak učenika bit će moguć i prije navedenog vremena u slučaju takvog dogovora sa zaposlenikom škole.

  3. Ulazna vrata škole otključavat će se kada učenici budu završili s nastavom.

  4. Roditelj/skrbnik može svoje dijete dopratiti do ulaznih vrata, a nakon nastave pričekati ga ispred škole.

  5. Učenicima nije dozvoljeno napuštanje školske zgrade tijekom odmora.

  6. Kad roditelji/skrbnici dolaze na informacije o učenicima obavezni su poštovati raspored koji objavljuje školska ustanova, stoga molimo roditelje/skrbnike da dolaze isključivo u tom vremenu.

  7. U svim ostalim situacijama potrebna je prethodna najava telefonom i/ili mailom zaposleniku kojem se dolazi.

  8. Na  glavnim ulaznim vratima je zvono koje možete iskoristiti za javljanje da ste stigli.

  9. U vrijeme održavanja roditeljskog sastanka, razrednik/ca dočekuje roditelje/skrbnike na ulazu u školu i vodi do prostorije u kojoj će se sastanak održati, a nakon završetka sastanka ih prati do izlaza iz škole.

  10. U slučaju potrebe, zaposlenik škole, uz zahtjev za uvid u osobni dokument s fotografijom, može izvršiti i sigurnosni pregled posjetitelja i njegovih stvari.

Osobama koje ne dopuštaju uvid u osobni dokument ili obavljanje pregleda, ulazak u školu neće biti dopušten.

Molimo vas da se pridržavate navedenih pravila kako bi naši učenici ostali i dalje sigurni.

                                                                                         Damir Jagić, ravnatelj

Prilog:

  1. Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama, MZOM, 2. siječnja 2025. godine

Skip to content