REPUBLIKA HRVATSKA

Varaždinska županija

OŠ Ivana Kukuljevića Sakcinskog, Ivanec

KLASA: 602-01/25-01/1

URBROJ: 2186-118-01-25-5

Ivanec, 3. studenog 2025.

JAVNI POZIV UČENICIMA OŠ IVANA KUKULJEVIĆA SAKCINSKOG, IVANEC za sudjelovanje u akreditiranom Erasmus + projektu mobilnosti, broj projekta 2025-1-HR01-KA121-SCH-000333961

Osnovna škola Ivana Kukuljevića Sakcinskog, Ivanec (dalje: OŠ Ivanec) nositelj je Erasmus akreditacije za odgoj i opće obrazovanje (2023-1-HR01-KA120-SCH-000190713) te tijekom razdoblja akreditacije (2024.-2027.) radi na ostvarenju sljedećih ciljeva:

  • podizanje razine čitalačke pismenosti učenika primjenom novih metoda i alata u poučavanju
  • unapređenje socijalno-emocionalnih kompetencija zaposlenika škole radi poboljšanja mentalnog i emocionalnog zdravlja učenika

Kao nositelju Erasmus akreditacije, OŠ Ivanec dodijeljena su bespovratna novčana sredstva za realizaciju projekta br. 2025-1-HR01-KA121-SCH-000333961 .

Budući da je projektom planirana grupna mobilnost učenika u mjestu GÜMÜLDÜR, Izmir u Turskoj, OŠ Ivanec raspisuje Javni poziv za sudjelovanje učenika na mobilnosti u sklopu akreditiranog projekta.

Izrazi koji se koriste u tekstu su u muškom rodu, neutralni su i odnose se na muške i ženske osobe.

SUDIONICI MOBILNOSTI

Planirano je sudjelovanje 6 učenika na ovoj mobilnosti.

Pravo podnošenja prijave na Javni poziv imaju učenici 7. a, b, c, d i s razreda OŠ Ivanec u dobi od 13 do 14 godina.

Učenici moraju biti motivirani i spremni stjecati nova znanja i vještine s ciljem unapređenja rada škole te dijeliti i širiti (diseminirati) znanja, iskustva i vještine stečene na mobilnosti unutar škole, kao i otvoreno surađivati sa svim učiteljima škole, članovima akreditacijskog tima i svim učenicima i učiteljima partnerskih škola.

PROVEDBA MOBILNOSTI

Prije same mobilnosti učenici su obvezni sudjelovati u pripremama za mobilnost koje uključuju čitanje zadanog književnog teksta i pripreme na predstavljanju OŠ Ivanec.

Mobilnost je planirana u razdoblju od 12.4.2026. do 18.4.2026., u što su uključeni dani putovanja.

Detaljan raspored aktivnosti bit će dogovoren s partnerskom školom iz Turske.

Učenicima je iz sredstava projekta osigurana financijska potpora koja pokriva troškove putovanja, transfer od aerodroma do hotela i natrag, smještaj u hotelu s doručkom i večerom, sve ulaznice i stručna vodstva tijekom kulturalnih aktivnosti.

Tijekom provedbe mobilnosti učenicima će podršku pružati dvoje učitelja u pratnji.

ROK I NAČIN PODNOŠENJA PRIJAVE

Rok za podnošenje prijave je 12. 11. 2025. do 15 sati.

Prijava treba sadržavati svu dokumentaciju dostavljenu na propisanim obrascima, a koji se nalaze u prilogu Poziva:

  1. Popunjeni obrazac prijave koji sadrži opće podatke o učeniku (ime i prezime, razred, zaporku pod kojom će biti objavljeni rezultati)
  2. Motivacijsko pismo s kratkim životopisom u kojem učenik izražava motivaciju i interes za sudjelovanjem u predstojećoj mobilnosti te navodi kako će usvojena znanja i vještine diseminirati u školi po povratku s mobilnosti.
  3. Suglasnost roditelja i privola za zaštitu osobnih podataka.

Zainteresirani učenici prijavljuju se na Poziv predajom prijavne dokumentacije u tajništvo škole u zatvorenim omotnicama s naznakom „Prijava na Eramus+ mobilnost, Turska“, radnim danom od 7 do 15 sati, zaključno s 12. 11. 2025.

Kandidate odabire Projektni tim škole prema kriterijima objavljenima u prilogu Poziva.

VRIJEME I MJESTO OBJAVE REZULTATA

Rezultati Poziva bit će objavljeni do 19. 11. 2025. na oglasnoj ploči i mrežnoj stranici OŠ Ivanec.

Za dodatne informacije učenici i roditelji mogu se obratiti koordinatorici akreditiranog projekta učiteljici Niki Druško na mail: nputar@gmail.com .

S poštovanjem,

Damir Jagić, ravnatelj

Skip to content