REPUBLIKA HRVATSKA
Varaždinska županija
OŠ Ivana Kukuljevića Sakcinskog, Ivanec
KLASA: 602-01/25-01/1
URBROJ: 2186-118-01-25-5
Ivanec, 3. studenog 2025.
JAVNI POZIV UČENICIMA OŠ IVANA KUKULJEVIĆA SAKCINSKOG, IVANEC za sudjelovanje u akreditiranom Erasmus + projektu mobilnosti, broj projekta 2025-1-HR01-KA121-SCH-000333961
Osnovna škola Ivana Kukuljevića Sakcinskog, Ivanec (dalje: OŠ Ivanec) nositelj je Erasmus akreditacije za odgoj i opće obrazovanje (2023-1-HR01-KA120-SCH-000190713) te tijekom razdoblja akreditacije (2024.-2027.) radi na ostvarenju sljedećih ciljeva:
- podizanje razine čitalačke pismenosti učenika primjenom novih metoda i alata u poučavanju
- unapređenje socijalno-emocionalnih kompetencija zaposlenika škole radi poboljšanja mentalnog i emocionalnog zdravlja učenika
Kao nositelju Erasmus akreditacije, OŠ Ivanec dodijeljena su bespovratna novčana sredstva za realizaciju projekta br. 2025-1-HR01-KA121-SCH-000333961 .
Budući da je projektom planirana grupna mobilnost učenika u mjestu GÜMÜLDÜR, Izmir u Turskoj, OŠ Ivanec raspisuje Javni poziv za sudjelovanje učenika na mobilnosti u sklopu akreditiranog projekta.
Izrazi koji se koriste u tekstu su u muškom rodu, neutralni su i odnose se na muške i ženske osobe.
SUDIONICI MOBILNOSTI
Planirano je sudjelovanje 6 učenika na ovoj mobilnosti.
Pravo podnošenja prijave na Javni poziv imaju učenici 7. a, b, c, d i s razreda OŠ Ivanec u dobi od 13 do 14 godina.
Učenici moraju biti motivirani i spremni stjecati nova znanja i vještine s ciljem unapređenja rada škole te dijeliti i širiti (diseminirati) znanja, iskustva i vještine stečene na mobilnosti unutar škole, kao i otvoreno surađivati sa svim učiteljima škole, članovima akreditacijskog tima i svim učenicima i učiteljima partnerskih škola.
PROVEDBA MOBILNOSTI
Prije same mobilnosti učenici su obvezni sudjelovati u pripremama za mobilnost koje uključuju čitanje zadanog književnog teksta i pripreme na predstavljanju OŠ Ivanec.
Mobilnost je planirana u razdoblju od 12.4.2026. do 18.4.2026., u što su uključeni dani putovanja.
Detaljan raspored aktivnosti bit će dogovoren s partnerskom školom iz Turske.
Učenicima je iz sredstava projekta osigurana financijska potpora koja pokriva troškove putovanja, transfer od aerodroma do hotela i natrag, smještaj u hotelu s doručkom i večerom, sve ulaznice i stručna vodstva tijekom kulturalnih aktivnosti.
Tijekom provedbe mobilnosti učenicima će podršku pružati dvoje učitelja u pratnji.
ROK I NAČIN PODNOŠENJA PRIJAVE
Rok za podnošenje prijave je 12. 11. 2025. do 15 sati.
Prijava treba sadržavati svu dokumentaciju dostavljenu na propisanim obrascima, a koji se nalaze u prilogu Poziva:
- Popunjeni obrazac prijave koji sadrži opće podatke o učeniku (ime i prezime, razred, zaporku pod kojom će biti objavljeni rezultati)
- Motivacijsko pismo s kratkim životopisom u kojem učenik izražava motivaciju i interes za sudjelovanjem u predstojećoj mobilnosti te navodi kako će usvojena znanja i vještine diseminirati u školi po povratku s mobilnosti.
- Suglasnost roditelja i privola za zaštitu osobnih podataka.
Zainteresirani učenici prijavljuju se na Poziv predajom prijavne dokumentacije u tajništvo škole u zatvorenim omotnicama s naznakom „Prijava na Eramus+ mobilnost, Turska“, radnim danom od 7 do 15 sati, zaključno s 12. 11. 2025.
Kandidate odabire Projektni tim škole prema kriterijima objavljenima u prilogu Poziva.
VRIJEME I MJESTO OBJAVE REZULTATA
Rezultati Poziva bit će objavljeni do 19. 11. 2025. na oglasnoj ploči i mrežnoj stranici OŠ Ivanec.
Za dodatne informacije učenici i roditelji mogu se obratiti koordinatorici akreditiranog projekta učiteljici Niki Druško na mail: nputar@gmail.com .
S poštovanjem,
Damir Jagić, ravnatelj