REPUBLIKA HRVATSKA

ŽUPANIJA VARAŽDINSKA

OŠ IVANA KUKULJEVIĆA SAKCINSKOG, IVANEC

KLASA: 372-02/25-01/1

URBROJ: 2186-118-01-25-2

Ivanec, 12. rujna 2025.

Na temelju Odluke o uvjetima, kriterijima i postupku za davanje i uzimanje u zakup prostora i opreme, te načinu korištenja vlastitih prihoda u školskim ustanovama kojima je osnivač Varaždinska županija („Službeni vjesnik Varaždinske županije“ broj 101/23) i Zaključka župana o visini početnog iznosa zakupnine za poslovne prostore u školama kojima je osnivač Varaždinska županija za školsku godinu 2025./2026. (KLASA: 024-05/25-01/10, URBROJ 2186-02/1-25-1 od 14. srpnja 2025. godine), Školski odbor OŠ Ivana Kukuljevića Sakcinskog, Ivanec, objavljuje:

JAVNI NATJEČAJ

za davanje u zakup školske sportske dvorane

  1. PREDMET JAVNOG NATJEČAJA

Predmet javnog natječaja je prikupljanje ponuda za davanje u zakup velike sportske dvorane   Matične škole u Ivancu veličine 704 m² s popratnim sadržajima (svlačionice, sanitarni prostori), male sportske dvorane Matične škole u Ivancu veličine 290 m² s popratnim sadržajima (svlačionice, sanitarni prostori) i sportske dvorane u PŠ Salinovcu veličine 432 m² s popratnim sadržajima (svlačionice, sanitarni prostor) u svrhu odvijanja sportskih i rekreativnih aktivnosti.

Prostor se daje u zakup na određeno vrijeme za školsku godinu 2025./2026., uz mogućnost otkaza Ugovora svake ugovorne strane.

  • VISINA POČETNOG IZNOSA ZAKUPNINE
  1. velika dvorana Matične škole u Ivancu – 30 EUR po satu
  2. mala dvorana Matične škole u Ivancu – 23 EUR po satu
  3. dvorana u PŠ Salinovec – 23 EUR po satu
  • VRIJEME NA KOJE SE DVORANE DAJU U ZAKUP

S obzirom na trenutno odvijanje nastave u dvije smijene u matičnoj školi u Ivancu, ponuđeni su navedeni termini ispod, a kasnijim prelaskom u jednu smjenu otvaraju se dodatni termini.

  1. velika dvorana Matične škole u Ivancu – radnim danom od 17:30-22:00 h

                                                                            – subotom i nedjeljom od 08:00-21:00 h

  • mala dvorana Matične škole u Ivancu – radnim danom od 17:30-22:00 h

                                                                     – subotom i nedjeljom od 08:00-21:00 h

  • dvorana u PŠ Salinovec – radnim danom od 14:00 – 22:00 h

                                                    – subotom i nedjeljom od 08:00 -21:00 h

  • UVJETI JAVNOG NATJEČAJA

Međusobna prava i obveze između Škole i ponuditelja uredit će se Ugovorom o zakupu.

Ponudu mogu dostaviti fizičke i pravne osobe.

Vlastoručno potpisana ponuda obavezno mora sadržavati:

  1. za pravne osobe: naziv, sjedište, OIB, ime i prezime osobe ovlaštene za zastupanje i osobe za kontakt, telefonski broj ponuditelja i e-mail adresa ponuditelja

       za fizičke osobe: ime i prezime, adresu, OIB, telefonski broj i e-mail;

  • prostor koji želi koristiti
  • željeni termin i trajanje termina
  • ponuđeni iznos zakupnine

Uz ponudu  na Obrascu 1. ponuditelj je dužan dostaviti sljedeću dokumentaciju:

  • presliku osobne iskaznice (za fizičke osobe koje predstavljaju grupu građana i fizičke osobe koje imaju registrirani obrt ili obavljaju samostalnu profesionalnu djelatnost),
  • presliku izvatka iz odgovarajućeg registra ne starijeg od 30 (slovima: trideset) dana      od dana objave natječaja (sudski/obrtni registar ili odgovarajući upisnik),
  • za kategoriju članica Zajednice sportskih udruga Grada Ivanca, potrebno je dostaviti  potvrdu da su članice Zajednice sportskih udruga Grada Ivanca, ne stariju od 30 dana od dana objave javnog natječaja.

Neće se razmatrati sljedeće ponude:

  • ponude zaprimljene nakon isteka roka za podnošenje ponuda naznačenog u javnom natječaju
  • ponude koje nisu u skladu s uvjetima javnog natječaja
  • nepotpune ponude (koje ne sadrže dokumente i podatke sukladno javnom pozivu.

Kriterij za odabir je najpovoljnija ponuda, odnosno ponuda koja uz ispunjavanje uvjeta natječaja sadrži najviši ponuđeni iznos zakupnine.

Pravo prvenstva na sklapanje ugovora imaju:

  • škole odnosno visoka učilišta koja djeluju na području Varaždinske županije, za redovitu nastavu tjelesne u zdravstvene kulture, te izvannastavne i izvanškolske aktivnosti;
  • jedinice lokalne i regionalne samouprave na čijem području je sjedište škole,
  • zajednice sportskih udruga koje su registrirane na području jedinice lokalne samouprave na čijem području je sjedište škole za provođenje programa za djecu i mladež;
  • osobe čija prava proizlaze iz posebnih propisa ako se na njih pozivaju prilikom prijave na natječaj,
  • ukoliko prihvate najviši ponuđeni iznos zakupnine prema gore utvrđenom redoslijedu.

Rok za dostavu ponuda je 10 dana od dana objave natječaja, odnosno najkasnije do 22. 9. 2025. godine.

Ponude je potrebno dostaviti najkasnije do 22. 9. 2025. godine, bez obzira na način dostave,  na adresu škole Akademika Ladislava Šabana 17, 42240 Ivanec u zatvorenoj omotnici s naznakom:

,,Za natječaj_ ponuda za javni natječaj za zakup sportske dvorane – NE OTVARAJ

Dostavom ponude na natječaj svi ponuditelji dali su privolu OŠ Ivana Kukuljevića Sakcinskog, Ivanec za obradu osobnih podataka navedenih u svim dostavljenim prilozima odnosno ispravama za potrebe provedbe javnog natječaja.

O rezultatima natječaja ponuditelji će biti obaviješteni najkasnije u roku od 15 dana od dana donošenja odluke o odabiru ponuditelja, donesene na temelju pregleda i ocjene ponuda od strane imenovanog Povjerenstva za provedbu postupka javnog natječaja.

 Predsjednik Školskog odbora

                                                                                                                                Josip Kraš

Skip to content