Projekt Inf0.2manija
Projekt Inf0.2manija temelji se na uporabi IKT-a u procesu učenja i poučavanja, a pokrenule su informatičarka Renata Papec i knjižničarka Draženka Stančić te ga provode u suradnji s učiteljima predmetne i razredne nastave te stručnim suradnicama naše škole. Inf0.2manija integrira nastavne sadržaje iz informatike, programa rada školske knjižničarke, više ostalih predmeta, projekata i izvannastavnih aktivnosti koji se provode u našoj školi.
Najvažniji ciljevi projekta su razvijanje informatičke, digitalne i informacijske pismenosti učenika, primjena web 2.0 alata u nastavi pri izradi i objavljivanju sadržaja na internetu, izrada kurikulumskih i programskih materijala za provođenje međupredmetne teme Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije. Ciljna skupina su učenici 1. - 8. razreda.
Aktivnosti
Definiranje informacijskog problema vezan uz određenu temu nekog predmeta, identificiranje potrebnih informacija, određivanje svih mogućih izvora, označavanje najboljih izvora, lociranje izvora (intelektualnih, fizičkih), pronalaženje informacija u izvorima, uključivanje (čitanje, slušanje, gledanje, diranje…), izvlačenje relevantnih informacija, organiziranje građe iz različitih izvora, upoznavanje s web 2. 0 servisima za kreativan rad ili suradnju u online okružju, odabir odgovarajućeg web 2.0 servisa, preoblikovanje građe za predstavljanje na odgovarajućim web 2.0 medijima/servisima, predstavljanje oblikovane građe kao teme ili kao didaktičkog materijala, procjenjivanje rada, proizvoda, procjenjivanje procesa (uspješnosti).
Ishodi
Razvijene tehnike učenja, rješavanje problema i donošenje odluka, metakognicija, kritičko mišljenje, kreativnost i inovativnost, komunikacija, suradnja, informacijska pismenost, digitalna pismenost i uporaba tehnologije. Upravljanje sobom, osobnim i profesionalnim razvojem, povezivanje s drugima i aktivno građanstvo.
Razvijena svijest o kritičkoj upotrebi izvora posebice web 2.0 servisa. Prepoznatljivost škole kao zagovarateljice svrsishodne uporabe informatičke tehnologije i web 2.0 servisa. Doprinos razvoju kurikuluma ostalih međupredmetnih područja: Osobni i socijalni razvoj, Zdravlje, Održivi razvoj, Učiti kako učiti, Poduzetništvo, Građanski odgoj i obrazovanje.
Društvena potreba za ovim projektom
U vrijeme zasipanja s mnoštvom najrazličitijim informacijama suvremeni se čovjek uz nedovoljno razvijenu razinu informacijske pismenosti, koja je iznimno povezana s informatičkom pismenošću, osjeća obeshrabreno. Novi mediji još su prepušteni uporabi u stihijskom obliku i u krive svrhe zbog nepoznavanja istih. Uvidom u mogućnost svrhovite uporabe, količina neadekvatnog manipuliranja novim medijima smanjuje se. Projekt doprinosi i osposobljavanju za cjeloživotno učenje. Omogućena je i izrada dijela materijala koje se može koristiti za edukacije na ŽSV knjižničara, informatičara i pojedinih predmeta.
Vrjednovanje i uporaba rezultata vrjednovanja
Prezentacija projekta u široj zajednici kroz javne medije. Anketa o stupnju zadovoljstva učenika i učitelja/nastavnika radom na projektu i rezultatima. Popraćenost u školskom listu, webu škole, i ostalim medijima.
VIRTUALNE UČIONICE
Dragi učenici, u nastavku su linkovi do virtualnih učionica.
5.a | 5. b | 5. c | 5. d | 5. e |
5. s | 6. a | 6. b | 6. c | 6. d |
6. s | 7. a | 7. b | 7. c | 7. s |
8. a | 8. b | 8. c | 8. d | 8. s |
ŠETNJA ŠKOLOM
JELOVNIK
UPISI U SREDNJU ŠKOLU
Poštovani roditelji i učenici u priloženim dokumentima možete pronaći informacije i poveznice potrebne za upis u srednju školu.
Link na brošuru odaberi svoju školu, klikom na sliku brošure. Brošuru je moguće i preuzeti u priloženim dokumentima.
KALKULATOR PRIVATNOSTI
Anketa
e-Sigurnost
Red Button
SIGURNIJE NA INTERNETU
CENTAR ZA SIGURNIJI INTERNET
KONTAKT
os-ivanec@os-iksakcinskog-ivanec.skole.hr
Ulica akademika Ladislava Šabana 17,
42240 Ivanec
tel: 042 781 330,
fax: 042 781 330
KORISNI LINKOVI
MONOGRAFIJA
Kalendar
« Siječanj 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Pretraživanje portala