OUR STORY – OUR HISTORY
Autor: Suzana Jagić, 3. 12. 2021.
Učenici iz različitih zemalja u ovom projektu istražuju povijest, tradiciju i običaje, legende, nacionalne povijesne ličnosti te nacionalne praznike. Podijeljeni su u nacionalne i međunacionalne timove te tako istražujući proširit će znanja o povijesti svoje zemlje, ali i zemalja sudionika u projektu. U projektu će nastati suradničke e-knjige, razvijat će se svijest o potrebi njegovanja povijesti i tradicije, snimit će se i videozapisi o provedenim aktivnostima te stvoriti zajednička Wakelet kolekcija povodom Dana eTwinninga.
Predstavljanje naših učenika
Zara je predložila logo
Rješavanje kvizova o eSigurnosti i pravilima ponašanja na internetu
Predstavili smo dvorac Trakošćan
Lara, 7. d
Posjet dvorcu Trakošćan
Predstavljanje projekta u školi – eTwinning kutak
Aktivnost obilježavanja Međunarodnog dana dječjih prava
Poruke za zimske blagdane:
https://padlet.com/ourstoryourhistory/Bookmarks
Aktivnost: Our People of Legend
Rad u međunarodnim timovima:
Aktivnost: OUR SCHOOLS BEAUTIFUL, SUSTAINABLE, TOGETHER
O školo draga - himna OŠ Ivana Kukuljevića Sakcinskog, Ivanec
Projekt GOO Školski vremeplov, šk. god. 2018./2019., mentorica Suzana Jagić
Tekst himne: učenici, Zdravka Friščić
Himnu uglazbila: Nada Peček
Erasmus projekt „Green Energy Saves the Earth“
Erasmus projekt „The trail of architecture of the region we live in“
Erasmus projekt „Different but together“
Poštovani roditelji i učenici u priloženim dokumentima možete pronaći informacije i poveznice potrebne za upis u srednju školu.
Link na brošuru odaberi svoju školu, klikom na sliku brošure. Brošuru je moguće i preuzeti u priloženim dokumentima.
os-ivanec@os-iksakcinskog-ivanec.skole.hr
Ulica akademika Ladislava Šabana 17,
42240 Ivanec
tel: 042 781 330,
fax: 042 781 330
« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |